wtorek, 7 czerwca 2016

A może by tak salon w kolorze greige ?

Co to takiego ten greige 

nic innego jak połączenie kolorów szarego i beżowego. Właściwie nazwa pochodzi od połączenia "grey" i "beige". Jest to odcień szarości z kroplą beżu i to właśnie ten beż nadaje barwie ciepła. Szarość ta nie wpada ani w zimny błękit, ani fiolet czy róż. Inaczej również można powiedzieć taupe. Choć osobiście uważam że taupe jest ciemniejszy bardziej brązowo/beżowo niż szary. 
 Kolor ten jest świetną bazą do wnętrz klasycznych, a zwłaszcza takich, które uwielbiam czyli modern classic. Jestem w trakcie poszukiwań (a może się niedługo okazać ze juz na finiszu ;) odpowiedniej szaro-beżowej farby do salonu. Szczerze: jest to trudny orzech do zgryzienia, ponieważ na każdej ścianie wygląda inaczej i wszytko zależy od oświetlenia we wnętrzu. Nawet kolory ze zdjęcia nie odpowiadają faktycznemu kolorowi (na zdjęciu wyszedł bardzo blady) jest to nr 5382.
Widoczny fragment podłogi gresowej drewnopodobnej o której pisałam TUTAJ.




 Kolor greige wspaniale komponuje się z meblami/dodatkami w kolorze białym, ciemnym brązem i czarnym. Patrząc na poniższe inspiracje efekt może być wspaniały jeśli tylko uda mi się dobrać odpowiedni odcień farby. Zacznę od zdjęć, które najlepiej oddają to co chcę osiągnąć:







www.huzz.com

www.huzz.com
 









I jak Wam się podoba kolor greige? mi bardzo.
pozdrawiam
InMyStyle

11 komentarzy:

  1. a moze lekko zlamany kolor bialy. do modern classic chyba tez swietny.
    Mam pytanie super sa te plytki imitujace panele do lazienki czy moge zapytac gdzie nabylas. Przekopalam troche internetu ale na takie sie nie natknelam. Przepraszam za pewne braki w pisowni wyzej ale widze ze dzieci popsulz klawiature i ledwo pisze. Pozdrawiam serdecznie blog jest wciagajacy. czekam z nicierpliwoscia na realizacje. M.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje:) płytki to Barcelona Palazzo 1 z Tubądzina (kolekcja M Zienia)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja dziekuje :) muszę bliżej przyjrzeć się tej kolekcji i może jeszcze ,czemuś, co może służyć za taki panel. Ale ale :) Dylemat z kolorem greige na pewno jest czy cos wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje, inspiracje piękne, ale nie ma to jak swój pomysł. Dlatego już upatrzyłam sobie u Was witrynkę piękną przeszkloną /białą lub czarną/ witrynkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ogromnie! Czy już wybrałaś ostatecznie? jeśli tak to jaki?
    Mam rownież pytanie do Waszych podłóg: czy impregnowałaś fugi/spoiny? Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, zdecydowałam sie juz na tę szarość wpadającą w bez (5382). Nie, niczym nie impregnowałam i nie bede :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt podobają mi się odcienie szarości, ale muszę przyznać, że zdjęcia bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny artykuł :)
    Czy masz może zdjęcia z realizacji ? Ciekawa jestem finalnych efektów z wybranym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba taki kolor. Jak będę urządzać własny salon to na pewno w tym kolorze będą ściany, do tego białe dodatki, meble i koniecznie kominek. Widziałam w ofercie https://ignif.com/ wysokiej jakości wkłady kominowe, drzwiczki na wymiar. Całkiem możliwe, że właśnie na taki się zdecyduję. Jak już kupować to tylko wysokiej jakości przecież.

    OdpowiedzUsuń