poniedziałek, 30 stycznia 2017

Sypialnia - pierwsze migawki

Nie wierze, to pierwszy wpis po przeprowadzce. Mieszkamy prawie dwa miesiące, a dom wykończony jest zaledwie w takim stopniu, że da się mieszkać z dwójką małych dzieci. Mogę wymieniać bez końca czego brakuje, ale wolę napisać co już posiadamy: sypialnie i pokoje dla dzieci (oczywiście urządzone w niewielkim stopniu, gdzie jest możliwość spania, odrabiania lekcji i przechowywania ubrań)

Niestety wcześniej nie było szans na pokazanie choć skrawka sypialni, czekałam na narzutę, bo ona gra tu jedną z głównych ról, a przez nią sypialnia zyskuje odrobinę ładu.
Sypialnia jako jedne z nielicznych pomieszczeń w naszym domu jest częściowo urządzona, a to dlatego, że od kilku dobrych lat jesteśmy w posiadaniu łóżka komody szafek nocnych i skrzyni. Meble są w kolorze ciemny orzech, a pokój jest od północnego zachodu (tylko w lato zajrzy tu słońce po południu) wiec resztę pomieszczenia postanowiłam urządzić w jaśniejszych barwach. Zdecydowałam się na ścianach na kolor bardzo jasny szary Flugger 5344, przez większość odbierany jako biały, dopiero przy suficie w połączeniu z kolorem białym widać barwę szarą.



Darujcie wszelkie niedociągnięcia, jesteśmy w trakcie wykańczania a proces ten u nas będzie baaaardzo długi :)
 - nie posiadamy drzwi, wiec w otworach drzwiowych widoczny jest goły mur. Kurzy sie z tego i brudzi, tym bardziej, że w samej sypialni drzwi będzie 3 pary. 
 - nie posiadamy oświetlenia (sypialnia jako druga doczekała się oświetlenia głównego) - dlatego ze ścian nad łóżniem i lustrem wystają kable 
 - łazienka którą widać jest również praktycznie nie wykończona (jedynie płytki sa ułożone  i sedes jest sprawny;)
- garderoba która nie jest widoczna na zdjęciu (odrębne pomieszczenie i dodatkowe drzwi) jest tez tylko częściowo zrobiona - Mąż zamontował drążki, a reszta ubrań poukładana jest na regale KALLAX z ikei który kiedyś służył jako biblioteczka 
- brakuje dekoracji okna: nadal sie waham roleta rzymska czy zasłony, muszę zamówić jak najszybciej, ponieważ z tego okna mamy widok na sąsiadów - a oni na nas :) 
- skrzynia - jest praktyczna ale zagraca mi miejsce, a w "nogach" stać nie może bo przeszkadza w komunikacji, na razie znalazła schronienie pod oknem. Nie chce jej sie pozbyć ale muszę coś wymyślić gdzie i jak ja ustawić.



 Narzutę odebrałam wczoraj (jest to prezent - ale okazała się za duża) na szczęście wymieniłam na mniejszą. Jest piękna. Posiada motyw wytłoczonych koralowców. Podczas wymianiy dołożyłam do tego szarą mini narzutkę, kładzioną w "nogi" łóżka.
 Nadal brakuje elementów ozdobnych jak obrazki/plakaty nad łóżkiem, ozdobne poduszki, czy kinkiety. Są za to lampki nocne o których pisałam TUTAJ.


Nad komoda znalazło się lustro słońce. Pisałam o nim TUTAJ. Jest duże 90cm śr i robi spore wrażenie jak wchodzi się do sypialni - a ponieważ wisi naprzeciw drzwi, przyciąga wzrok - mój na pewno :) Miało wisieć nad łóżkiem - ale po kilku moich przymiarkach - zdecydowałam sie umieścić go nad komodą. Kolor złoty ociepla pomieszczenie i robi się przytulniej w sypialni, a spore gabaryty i lustra i komody, są  proporcjonalne i sprawiają wrażenie uporządkowania przestrzeni. Na razie sa tam ozdoby świąteczne, ale czas pomyśleć o zmianie. Znalazła sie tam ikona Archanioła Gabriela, która dostaliśmy od brata i która on sam pisał.



Na przeciwległej scianie łóżka, powiesiłam obraz Klimta Pocałunek. Jest to reprodukcja na płótnie, również sporych gabarytów. Chyba już tam zostanie, jak dojdą drzwi, ta część sypialni zrobi się przyjemniejsza.



Nie jest to jeszcze sypialnia Jak Ze Snu o której pisałam TUTAJ  ale parę punktów juz mogę odhaczyć. Najważniejsze jednak, że bardzo lubię w niej przebywać a przede wszystkim spać - w poprzednim mieszkaniu nie znosiłam tego pomieszczenia.  

Sypialnia bedzie się nadal zmieniała, o czym będę informować, może nie na bieżąco, ale na pewno.

wystapili:
  • meble: komoda skrzynia łóżko i stoliki nocne: pan Mirek
  • narzuta i mniejsza narzuta: zara Home
  • lampki nocne: aukcje Allegro
  • obraz na płótnie: aukcje Allegro (8 lat temu)
  • bomboniera: Mint&Grey
  • lustro słońce: TKMax
  • żyrandol: LeroyMerlin
Pozdrawiam i do kolejnego wpisu na InMyStyle HG



44 komentarze:

  1. Niepotrzebnie piszesz o niedociągnięciach. W ogóle ich nie widać (oprócz przedostatniego zdjęcia :P) Teraz jest już bardzo fajnie, a widać, że jak pomieszczenie będzie skończone na 100% będzie cudnie. Chciałabym być już na taki etapie jak Wy. Być na swoim. Nawet bez drzwi, czy mebli. Niech Wam się dobrze mieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, na co dzień już nie widzę tych niedociągnięć :) a mieszka sie wspaniale. Zobaczysz, już niedługo ja będę czytała jak urządzasz swoja sypialnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Trafiłam do Ciebie jak po nitce do kłębka 😉 a mianowicie poszukując informacji na temat płytek drewnopodobnych. Również planujemy ogrzewanie podłogowe i ostatnio mocno zastanawiam się właśnie nad ułożeniem ich w całym domu. Poprzednio myślałam o panelach odpowiednich do ogrzewania podłogowego, ale również nie są one rewelacyjnym zamiennikiem podłogi drewnianej, więc chyba jednak postawimy na płytki, które dodatkowo lepiej sprawdzą się przy podłogówce. Wiem,że mieszkacie u siebie od niedawna, ale mam pytanie o taki ogólny komfort użytkowania płytek, chodzenie po nich itp.
    Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, miło Cie u mnie gościć, od razu napiszę że bywam czasem u Ciebie, głównie jako czytelnik aby zaczerpnąć inspiracji. Dopiero teraz doczytałam że równiez budujecie parterowca: dobry wybór :)
      Tak, mieszkamy niespełna 3 mce, jest to niewiele, ale wystarczająco by już wypowiedzieć sie na jakiś temat. Podłogę z płytek drewnopodobnych mamy położoną na 3/4 powierzchni domu, reszta to panele (3 sypialnie). Jak w użytkowaniu - wybór tych płytek był jedną z najlepszych (z tych wiekszych/kosztowniejszych) decyzji przy budowie domu. Płytki przy chodzeniu nie "wydają" dzwięków - w przeciwieństwie do paneli. Mamy ułozony holl korytach kuchnię z salonem - co powieksza optycznie przestrzeń, nie dzieli jej, a jednocześnie i w saolenie i w kuchni mam także płytki i nie martwię się o rozlaną herbatę, czy kurczaka upolowanego przez kota na podłodze. Minus - cokolwiek spadnie, nie ma szans, zbite na drobny maczek :) Z tych prakcycznych rzeczy: nie sa śliskie, to ważne przy moich rozbrykanych maluszkach i nie sa przesadnie tępe - to też w codziennym uzytkowaniu wazne (podarte skarpety, wywrotki na prostej drodze). Z plusów to jeszcze kwestia łukowato wygiętych płytek-miałam farta, moje są proste, no może znajdą sie pojedyncze sztuki, ale wziąwszy pod uwagę % tych niedoskonałych to jest to w ogóle nie zauważalne i wzrokowo i użytkowo. I sprawa najwazniejsza - cała zimę ja i dzieci chodzę bez kapci, a ja głównie bez skarpetek uczucie wspaniałe, delikatnego ciepełka :D Minus - nie polecam fugi ceresitu toffi, nadal mi sie wykrusza a przy myciu sie wymywa. To pokrótce byłoby tyle, zbieram się do postu o użytkowaniu tych płytek, pozdrawiam Ula :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki za tę masę informacji. Właśnie o to mi chodziło :) Coraz bardziej uświadczam się w przekonaniu, że to będzie dobry wybór, a Twoje spostrzeżenia bardzo mi pomogły. Będę pamiętała o tej fudze 😉 Ja zastanawiam się nad kupnem płytek z nowej kolekcji Tubądzin Royal Place, ale muszę je ocenić "na żywo". Rozumiem, że w sypialniach nie macie podłogówki i stąd panele?
      P.S. Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz 😊

      Usuń
  5. Właściwie w całym domu ( także garaż, sypialnie, pomieszczenia gosp) mamy podłogówkę a w sypialniach na podłogówkę panele laminowane. Nie mamy żadnego grzejnika i takie rozwiązanie nas się sprawdziło. Uwielbiam to uczucie gdy sobie siedzę (pisze komentarz) a w nóżki cieplutko :)) podobają mi sie te Twoje płytki, ale nie widziałam na żywo, ostatni wybór płytek był 3 lata temu wiec nie jestem na czasie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się baaardzo interesująco! I ta przestrzeń BOSKO! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na aranżację. Sama myślę o bardzo podobnej w swojej sypialni, przy czym chciałabym postawić także na ciekawe oświetlenie, takie jak
    lampy Ramko . W końcu jakby nie patrzeć, w każdym pomieszczeniu elementy oświetleniowe spełniają kluczową rolę, wobec czego liczę na to, że w mojej sypialni dzięki nim zapanuje fajna atmosfera.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    Czy mogę zadać Pani kilka pytań technicznych a pro pos skośnej "drewnianej" podłogi na priv ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, na spokojnie wszystko się zrobi. Ciekawa jestem gdzie szukaliście mebli? Widziałam kilka ofert na www.sprzedajemy.pl ale nie wiem na co się zdecydować. Ile czasu poświęciliście na wasz remont?

    OdpowiedzUsuń
  10. A jaki wybraliście materac do sypialni? Ja od niedawna przeglądam różne oferty i z tego co widzę to w bardzo dobrej cenie są materace Viscotherapy w sklepie ArtMedic. Sporo osób mówiło mi także, że są one bardzo wygodne. Co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna aranżacja sypialni. Sama niedługo będę swoją wykańczać i dlatego zastanawiam się jaki materac masz w swojej sypialni? Ja zastanawiam się nad materacem piankowym, których widziałam sporo na senpo. Myślisz, że będę zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  13. Od siebie moge wam podpowiedzieć, że jeśli szukacie na prawdę dobrego jakościowo i niezawodnego materaca, to na pewno znajdziecie go tutaj https://materace-viscotherapy.pl/ . Sam niedawno kupowalem w tym sklepi i zarówno jakość materacy jak i cena są świetne i warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zamawiałam sobie na https://senpo.pl/lozka/ nowe łóżko i podczas zakupów mogłam skorzystać z porady eksperta m.in. w kwestii wyboru odpowiedniego materaca oraz innych detali wpływających na wygląd łóżka. W ten sposób sprawiłam sobie komfortowe łóżko z bardzo wygodnym materacem, które również idealnie pasuje do wnętrza mojej sypialni.

      Usuń
  14. W mojej sypialni założyłam rolety rzymskie, wyglądają cudownie. Znalazłam fajną ofertę na stronie https://www.oknakonieczny.pl/ i pomimo, że początkowo chciałam zwykłe rolety, to ostatecznie zdecydowałam się na rzymskie i to był dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przytulne miejsce, szczególnie dzięki tym drewnianym meblom, ale błagam usuńcie Klimta, jest już wszędzie :P łóżko super

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie urządzona sypialnia :) Podoba mi się drewniane łóżko i ta komoda - w 100% mój styl :) My właśnie szukamy bujanego fotela do sypialni i porządnego materaca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Skromna sypialnia, ale bardzo ładna, zdecydowanie w moim guście. Przede mną też właśnie urządzanie wnętrza ze względu że szykuje mi się zakup mieszkania od https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ - przeprowadzam się do Wrocławia co mnie niezmiernie cieszy, kocham to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta sypialnia. Ja bym dodała jedynie trochę więcej kolorków lub bardziej wyraźną pościel np taką: https://dekorativa.pl/19-posciele-200x220 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosta klasycza bardzo ładna. Zajrzyj sobie jeszcze tu https://www.new-hever.pl/ Mają fajny asortyment do sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Często przeglądam internet w poszukiwaniu pomysłow na aranżacje wnętrz. Jakis czas temu trafiłem na genialną stronę - https://pytanieomieszkanie.pl/category/porady-eksperta/lazienka-porady-eksperta/ . Znajdziecie na niej wiele porad oraz pomysłow, które mozecie wykorzystac w swoich domach .

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna aranżacja sypialni i wymyślna obudowa łóżka to tylko ozdoby. Gwarancję zdrowego snu i regenerującego odpoczynku daje odpowiednio dobrany materac. Coraz więcej osób decyduje się na materace termoelastyczne. Materac tego typu daje idealne podparcie w trakcie snu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc to wydaje mi sie, że na prawdę fajnie w tej sypialni sprawdziłyby się jakieś fototapety na ścianach. Ożywiłyby troichę przestrzeń i uważam, że warto jest zajrzeć na przykład do tego sklepu https://www.fototapety24.net/ i zapoznać się z ich ofertą. Polecam zastanowić się nad tym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sypialnia to szczególne miejsce w domu. To w nim właśnie wypoczywamy, regenerujemy siły na kolejny dzień. Dla mnie nie tylko wystrój się liczy, chociaż jest bardzo ważny. Podstawa to łóżko przede wszystkim. Na https://www.edinos.pl/lozka-do-sypialni udało mi się znaleźć ciekawe propozycje. Metalowe, drewniane, tapicerowane, jest w czym wybierać. Ciekawe są takie z szufladami, dodatkowe miejsce żeby coś schować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się twoja komoda. Lubię drewniane meble. W salonie i sypialni również je posiadam. Widzę, że nie macie zasłon. Sprawdź propozycję od FLHF. Może któraś Ci przypadnie do gustu. Rzeczywiście, to lustro w kształcie słońca robi wrażenie. Zapewne, jak wchodzi się do sypialni, jest od razu widoczne i każdy je dostrzega. A w tej skrzyni co trzymasz? Również mam skrzynię na końcu łóżka i zazwyczaj chowam w niej pościel lub narzutę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie zastanawiam się nad tym, jakie kwiaty do sypialni wybrać, aby lepiej się spało. Podobno ciekawych informacji można szukać w tym temacie na stronie https://nianio.com.pl/kwiaty-sypialni-dzieki-ktorym-bedziesz-lepiej-spac/?fbclid=IwAR1DSmUkr8XK8yylacXKVrEjQiO6LKvtKB8EImxZQjxJEK4dkpJs3I-3rZE więc myślę, że jak najbardziej mogłabym się skusić na przedstawione propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł na własną sypialnię to już w sumie mam. Teraz szukam wszystkiego co będzie potrzebne do kominka. Tak jak wkłady kominkowe to można zamówić naprawdę solidne i wysokiej jakości. Które do tego charakteryzują się super wydajnością i wytrzymałością. Ważne, żeby trafić na odpowiedniego producenta, którego produktów można być pewnym, że spełnią wszelkie oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna i zarazem klimatyczna sypialnia co mi się bardzo podoba. Ja jestem teraz dopiero na etapie remontu swojej i muszę przyznać, że już co nieco widać. Również jak czytałam na stronie https://www.mebleinfo.pl/dzial/215-sypialnia/artykuly/odpowiednie-oswietlenie-sypialni-zbuduje-nam-nastr,41431 to dla mnie całkiem ważną kwestią jest odpowiednie oświetlenie sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sypialnia bardzo ładna, sporo przestrzeni. Tak z gustem wszystko jest urządzone. Zwróciłam też uwagę na łóżko, duże i z pewnością wygodne. Dużo zależy od samego materaca, żeby się wygodnie i zdrowo spało. Bardzo wysokiej jakości są Materace sprężynowe Senactive. Taki wybór, że każdy znajdzie taki najwygodniejszy dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe przykłady na łóżko sypialniane. Jeszcze nie wiem jaką kolorystykę wnętrza wybiorę ale tego typu narzutę po prostu muszę mieć. Jeśli chodzi o aranżacje wnętrza to najbardziej zainteresowały mnie propozycje tych architektów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia . A w szczególności w stylu Glamour.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne wnętrza! A właśnie, jak już widzę materac, to przy okazji zapytam, gdzie kupujesz Pokrowce na materac 180x200 do swojego domu? Szukam jakiegoś porządnego ochraniacza i nigdzie nie mogę znaleźć żadnych konkretnych decyzji. Może Ty mi jakoś podpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawie urządzona sypialnia. Chciałabym mieć taką u siebie. Duży metraż i bardzo fajne meble. Ja dopiero wykańczam mieszkanie. Ostatnio na https://kronosfera.pl kupiliśmy panele podłogowe i powoli kompletujemy wyposażenie, ale jeszcze chwilę zajmie zanim będzie wyglądać to tak jak tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę tak pięknej i dużej sypialni. Mój pokój niestety jest bardzo mały i ledwo się w nim mieszczę.
    https://www.trinityfinance.com.pl/doradca-kredytowy-brodnica/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak chodzi o mnie to uważam, że sypialnia ta jest naprawdę bardzo ładna - jasna i estetyczna. A skąd macie materac? Bo zawsze jestem tego ciekawa, zwłaszcza teraz jak muszę sobie kupić nowy... Ponoć materace do spania sklep materace-viscotherapy.pl oferuje naprawdę dobre, wiecie coś więcej w tym temacie?

    OdpowiedzUsuń
  35. Sypialnia to pomieszczenie, w którym wystarczy postawić łóżko i jaką szafę, jednak moim zdaniem warto postawić na dodatki, które dadzą mu przytulności.
    https://kruszbet.com.pl/

    OdpowiedzUsuń