poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Fotel w wersji mini


Fotel lub krzesło w pokoju dziecka o odpowiedniej wielkości to wygoda oraz ogromna frajda dla małego mieszkańca. Piękny fotelik może nadać stylu i charakteru pomieszczeniu. W przypadku dziecięcego pokoju powinien on być dostosowany do potrzeb mieszkającego w nim maluszka. Małe meble, odpowiednie do wzrostu są przyjazne w codziennym użytkowaniu, o wiele chętniej maluch będzie chciał spędzać w nim czas jak również dobrze wpływają na rozwój postawy dziecka.

Zauważmy, że dzieci często gdzieś sobie siadają (oczywiście po wcześniejszym trzygodzinnym brykaniu): na podłodze podczas zabaw klockami, na łóżku lub pufie podczas oglądania książek i bajek oraz czytania, przy stoliku podczas prac plastycznych. W pokoju Starszej mam pufę wypełniona kulkami styropianowymi i jest ona eksploatowana cały czas - nawet i przez nas rodziców. Dlatego szukam dla mojego maluszka ciekawych mebli do siedzenia i po przeglądzie sieci w tym zakresie, zdecydowałam się na fotel w wersji mini. Ustaliłam już kolorystykę w pokoju Młodszej (beż, biel, mięta) o czym pisałam TUTAJ, wiec fotelika szukałam także w tej kolorystyce.

Oferta mini foteli/siedzisk/krzesełek jest spora jak i zakres cenowy. Można kupić mini fotelik z którego będzie korzystało tylko dziecko (dorosły się juz nie zmieści) ale ja szukałam czegoś bardziej uniwersalnego - jeśli Młodsza podrośnie bez problemu jeszcze będzie mogła z niego skorzystać, a i ja przysiądę na chwilkę ;)

Piękne, stylizowane (ale niestety mało atrakcyjne cenowo) mini foteliki dostępne są w sklepie Caramella. Fakt, są urocze w pięknych pastelowych kolorach ale malutki fotelik jest w cenie normalnej wielkości fotela (1100-1800zł)


www.caramella.pl

www.caramella.pl

www.caramella.pl
www.caramella.pl


Ale znalazłam równie piękne za lepsza cenę jak ten: uroczy fotelik firmy Kids Concept dostępny w sklepie www.lovesove.pl  (369 zł), reszta fotelików tez jest piękna i ceny na prawdę przystępne.


www.lovesove.pl

www.lovesove.pl


www.lovesove.pl
www.lovesove.pl
www.littleroom.pl

Świetna propozycja dostępna na DaWanda, nie w moim stylu ale bardzo ciekawa i kolorowa, cana także fajna: Modelina-Home (289 zł):

pl.dawanda.com
Oraz sklep również dostępny na DaWandzie: ins design 590 zł

pl.dawanda.com

I jeszcze kilka uroczych mebelków znalezionych na stronie www.epinokio.pl, cena 525 zł dostępne w różnych kolorach

www.epinokio.pl

i z tego samego sklepu słodki fotelik, z tym że cena już dużo wyższa (1092)

Oraz takie foteliki w stylu skandynawskim cenie 395 zł znalazłam na Allegro,
Propozycja od 9design, piękne siedzisko o efektywnej formie i kolorystyce (769zł)

9design.pl
Siedzisko od francuskiej werandy, dla mnie urocze, ale cena juz nie (1290)

www.francuska-weranda.com
Mój wybór padł na mini fotelik siedzisko z westwing, bardzo podobny do powyższego tylko cena prawie czterokrotnie niższa. Kolor jest beżowy (nie brązowy) w rzeczywistości.  Lusia oczywiście sprawdza czy wygodne :)







Ceny i oferta aktualna na dzień 25.04.2016 r


Pozdrawiam
InMyStyle









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz