wtorek, 17 marca 2015

Według mnie ...



Według mnie to co jest najpiękniejsze we wnętrzach, to proste klasyczne i ponadczasowe formy z dbałością o najmniejszy detal. Lubię prostą elegancję. Po wieloletnich poszukiwaniach własnego stylu, zapisywaniu, przeglądaniu niezliczonych ilości inspiracji, wszytko wskazuje na to, że po prostu podoba mi się klasyka. Jest to klasyka zaczerpnięta ze stylu amerykańskiego - może bardziej nowojorskiego, trochę francuskiego i angielskiego - jednym słowem elektryzm.

 Od dłuższego czasu czuję wewnętrzną potrzebę zachowania i usystematyzowania mojej wiedzy wnętrzarskiej, która zdobyłam przez ostatnie kilkanaście lub kilkadziesiąt miesięcy - budując i wykańczając swój dom. Postanowiłam więc na tym skrawku wirtualnego świata, zawrzeć to, co jest dla mnie istotą pięknego wnętrza. Pomysły i inspiracje będą drogowskazem w tworzeniu naszej przestrzeni, w której chcę abyśmy: ja, mój Mąż i Dziewczynki, byli szczęśliwi i czuli się dobrze.

 Dzięki inspiracjom z huzz.com; pinterest.com; homebook.pl, wiem jak chcę, aby wyglądał mój dom. Mam głowę pełną pomysłów i mimo ograniczeń finansowych - pragnę moje marzenia urzeczywistnić. Na początek inspiracje, jest ich niewiele, ale dopiero sie uczę obsługi bloga - będzie lepiej ;) i realizacje Jane Lokhart które rzuciły mnie na kolana:
janelokhart.com

janelokhart.com
 

janelokhart.com
janelokhart.com
janelokhart.com


żródło: pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz