czwartek, 9 kwietnia 2015

Obrazek do pokoju dziecka - alfabet

Moja Starsza Córcia od września idzie do zerówki. Nie skończyła jeszcze pięciu lat - a już niedługo czeka ją szkoła. Chcę jej trochę pomóc w nauce literek pisanych. Szukałam w internecie plakatu/obrazka z alfabetem, który będzie pasował do nowego pokoju, a przede wszystkim będzie pomocny w nauce. Jest to na prawdę świetne rozwiązanie: edukacyjne i ozdobne.
 Zależało mi na polskich literkach pisanych, ponieważ takich będą się uczyć w zerówce, ale w sieci znalazłam tylko litery drukowane, najczęściej duże. Najlepiej jeszcze aby obrazek przedstawiał jakąś rzecz zaczynającą się na tę literkę - aby dziecko mogło zapamiętać tę literkę. Niestety nie znalazłam takiego obrazku/plakatu - więc postanowiłam namalować go sama. Mam nadzieje, że będzie spełniał jeszcze jedną funkcję - sentymentalną ;)




Raz na jakiś czas, zamiast wieczornej bajki odszukujemy litery, lub zwierzaki zaczynające się na konkretną literkę. Dodatkowo malowanie z dzieckiem to świetny pomysł spędzenia wspólnie czasu niedzielnego, Dziecko cieszy się, że robi coś z nami (my też), uczy się malowania oraz cierpliwości - bo przecież takie obrazki nie powstają w pół godziny. Obrazek na razie stoi na półce w jej starym pokoiku. W nowym domu zawiśnie na ścianie.






pozdrawiam
InMyStyle

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym alfabetem dla córci i piękne wykonanie! Takie dzieło pełni wiele funkcji i na pewno długo będzie cieszyło oczy :) Bardzo fajny blog, chętnie się tu rozgoszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;) Ja czytam Twój blog już od dłuższego czasu - a pewnie i dłużej ;) dlatego tym bardziej mi miło. A co do obrazków i ozdób do pokoików córek, mam jeszcze mam parę pomysłów wykonanych i do wykonania. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń