środa, 29 kwietnia 2015

płytki na ścianę - białe MATOWE



Zamysł łazienki dziewczynek miałam już od pewnego czasu w głowie. Aż pewnego dnia koncepcja się zmieniła - nie chcę błyszczących białych płytek do łazienki - tylko matowe. Zapewne wiele osób nie dostrzegłoby różnicy, lub nie zwróciłoby uwagi na rodzaj powierzchni błysk/mat,  przecież kolor był ten sam - biel. Tak oto jestem w punkcie wyjścia i poszukuję białych matowych płytek, w rozsądnej cenie oraz białej płytki strukturalnej w tym samym rozmiarze. 

Moje dylematy:
  • bazą jest płytka Paradyż Purio, a strukturą Modul Purio - modul bianco struktura A; rozmiar 30x60
    www.paradyz.pl
  • bazą jest Paradyz My Way Indy Bianco, a strukturą - Zonda Bianco Struktura; rozmiar 25x75

www.paradyz.pl
  • baza: Tubądzin All in White 30x60, struktura [jest tam wiele struktur] mi podoba się: 3 i 1; mają w tej serii świetną sześciokątną mozaikę
www.tubadzin.pl

  • znalazłam jeszcze ciekawa strukturę: Venus, Shock Spring White 25,3x70,6 - ale nie widziałam jej na żywo i brak jest informacji jaka jest jej powierzchnia mat czy połysk
A może Wy macie jakieś płytki białe matowe godne polecenia ?
Pozdrawiam
IMS

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o białe matowe płytki w oryginalnym wydaniu to polecam heksagony z Raw Decor: https://www.mozaikowe.pl/plytki-ceramiczne/20-hexagon-duzy-bialy-matowy.html, są też takie w wersji mini. Tworzą świetny efekt na ścianie.

    OdpowiedzUsuń