sobota, 27 czerwca 2015

W poszukiwaniu InMyStyle: Półeczka na książki w pokoju dziecka /biblioteczka maluszka/

Mam tylko kilka minut (a pewnie już mniej) aby napisac tego posta (zaraz wstanie moja rozrabiara i po robocie) a powinnam zachować to o czym myśle przez cały dzień i to co zdążyłam wygrzebać w sieci. Jeśli tego nie zrobię - przepadnie bez pamięci i nawet zapisane gdzieś na dysku zdjęcia ugrzęzną gdzieś czeluściach innych zdjęć wnętrz, a podczas ich przeglądania nie bedę juz taka zainspirowana jaka jestem teraz :)

Chodzi o półeczki na książki do pokoju dziecięcego czyli tzw biblioteczkę dziecięcą. Obecnie posiadamy zwykłe półki gdzie książki nie są dostatecznie wyeksponowane, a do czytania na wieczór wybierane sa te pod ręką - lub po raz tysięczny czytany jest "Bambi" lub "Rzepka"

Półeczkę wybrałam (no może jeszcze nie do końca;-) do pokoju mojej dwulatki - ma mnóstwo kolorowych małych książeczek, a rzadko je przegląda bo sa za wysoko lub są ułożone ścisło na półeczce, gdzie widoczny jest tylko grzbiet książki, co nie jest dla niej  mocno zachęcające.
Kolor bedzie biały - bo odziedziczy białe meble po siostrze. Została jeszcze tylko kwestia wielkości.

Zastanawiałam sie nad:
- półeczkami z Ikei do przypraw, pomalowałabym je na biało - ale są za małe (40x10x10) nie zmieści mi się tam wiele książeczek nawet jak tych półek bedzie  3 lub więcej.
www.pinterest.com 

www.ikea.pl
-Więc znalazłam coś takiego, cena zadowalająca, ale ciut krótka tj tylko na bardzo małe książeczki a ona na chwile z nich wyrośnie:

www.olx.pl

www.olx.pl
-jest tez fajna półeczka, ale cena juz nie jest fajna (750zł)
www.naturalkids.pl
  - i cos takiego: cena mniej zadowalająca za to gabaryty tak. (jest szeroka 20cm - zmieszczą sie nawet książki położone, oraz stojące duże albumy) cena 250zł

www.kids.showwoom.pl

Oraz jeszcze jedna światna opcja: Ikea półeczka Ribba która mogę zawiesić na wysokości która mi pasuje aby zmieściły sie duże książki a i cena oczywiście atrakcyjna

www.ikea.pl

Prześpię sie z tym - a może rano czeka mnie wycieczka do Ikei, choć zastanawiam sie również nad ta przedostatnią
PS. nie zdążyłam przed pobudką, ale wtulone we mnie Maleństwo czeka aż skończę

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz