sobota, 31 października 2015

Szafki do łazienek poszukiwane

Szafki pod umywalki - moje inspiracje

W niedługim czasie powinnam zamówić szafki do łazienek pod umywalki. Będę je zamawiała u stolarza, ponieważ nie znalazłam żadnej w odpowiedniej długości tj. 150 cm druga 140cm.
Naszkicowałam mniej więcej jak mają wyglądać, ale oczywiście nie mogę się zdecydować które dwie szafki to będą.


Do większej/białej łazienki zdecyduję się na białą z marmurowym blatem (to również okaże się po wycenie;-) Na zdjęciach poniższych inspiracji są piękne białe szafki z marmurem - pasuje to idealnie. Ponad to nie widzi mi sie żadnen biały blat do białej moich białych płytek - tymbardziej, że stykają sie ze sobą).
Na rysunku są to szafki po lewej stronie (z nóżkami)

 Do mniejszej/rodziców łazienki, szafka będzie cała biała (aczkolwiek zastanawiam się nad bardzo jasnym szarym kolorem) W tej łazience jest sporo szarości i nie chcę zrobić z niej norki (mimo że ma malutkie okienko) stąd dylemat dot kolorystyki -co by nie przesadzić z tą szarością.
A może zrobić tylko szary blat?? Jest właśnie fajna szafka na poniższym zdjęciu.

www.max-fliz.pl
Zastanawiałam się jeszcze nad otwartymi pułkami na ręczniki - ale chyba nie chcę mieć żadnych półek otwartych - zbieraczy kurzu.

Znalazłam jedną gotową szafkę, ale długość nie pasuje (oraz cena)

www.akant.info
I jeszcze kilka zdjęć które służyły mi jako inspiracje, może coś jeszcze wpadnie mi do głowy:




















źródło: Pinterest o ile nie jest napisane inaczej
Muszę przyznać że dzięki temu ze umieszczam dodatkowo zdjęcia na blogu, jestem w stanie do nich wrocić (w setkach zdj w internecie zaraz wynajduje cos nowego;)  i przypomnieć sobie pierwotna koncepcję ;)

Pozdrawiam
InMyStyle

1 komentarz:

  1. Hym trudny wybór, proponuję zrobić aranżację 3d łazienek razem z modelami łatwiej będzie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń